Skip to main content

Ruokakaupan tuotemerkintä

Laaja valikoima

Olemme vuosia työskennelleet yhteistyössä suomalaisten ruokakauppojen kanssa. Varastostamme löytyy käytännössä kaikki kaupan arjessa tarvittavat merkintätuotteet.

Tarjoamme alan monipuolisimman tarravalikoiman erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Erilaiset esipainetut tarrat, blankkotarrat, pakkauskonetarrat, aletarrat, linerless, kassakuittirullat, pullokoneiden kuittirullat ja EWQ-jonotusjärjestelmien rullat kuuluvat kaikki varastovalikoimaamme.

Valikoimastamme löytyy myös värillisenä tulostavat etikettitulostimet sekä käsihinnoittelukoneet.

Tuotemerkintä on viestintää

Lähtökohtaisesti kaikissa kaupan tuotteissa täytyy olla hinta- ja sisällysmerkinnät. Selkeät ja laadukkaat hintamerkinnät helpottavat asiakkaan ostopäätöstä, mutta myös parantavat asiakaskokemusta. Tuotetarroilla voidaan myös viestiä paljon. Valkoinen blankkotarra antaa väritöntä ja halpaa mielikuvaa, kun taas esipainettu tarra viestii arvokkaammasta ja korkeampilaatuisesta tuotteesta. Kaupat ovat viimeisimpinä vuosia alkaneet panostaa oman kaupan tuotteiden brändäämiseen esim. logo- tai slogan-tarroilla.

Teemme uniikkeja bränditarroja useille kaupoille ja varastostamme löytyy myös K-Market, K-Supermarket sekä K-Citymarket kaupoissa käytetyt vaaka- ja pakkauskonetarrat.

Tutkimukset todistavat – etiketin visuaalinen ilme lisää myyntiä: Avaa artikkeli tästä

Aletarrat – tehokas työkalu myynnin tehostamiseen

Aletarrat ovat arkipäiväinen mutta tehokas keino kiinnittää asiakkaan huomio ja vauhdittaa tuotteiden myyntiä. Ne viestivät selkeästi alennuksesta ja auttavat kuluttajaa tekemään nopeita ostopäätöksiä.

Tyypillisimpiä aletarroja käytetään esimerkiksi päiväysvanhoissa tuotteissa, joissa halutaan minimoida hävikki sekä kausituotteissa, joiden varasto halutaan tyhjentää nopeasti. Yleisimmät aletarrat ovat -30% ja -50%, joita löytyy suoraan varastostamme.

Tyylikkäät tuote-etiketit – pieni yksityiskohta, suuri vaikutus

Tuote-etiketti on ensimmäinen asia, jonka kuluttaja huomaa – se toimii paitsi tiedonlähteenä, myös tärkeänä brändinrakentajana. Tyylikkäät tuote-etiketit erottuvat edukseen hyllystä ja voivat ratkaista, päätyykö tuote ostoskoriin vai ei. Hyvä etiketti on selkeä, visuaalisesti houkutteleva ja informatiivinen.

Tyylikkäät tuote-etiketit eivät ole vain estetiikkaa varten – ne vahvistavat tuotteen identiteettiä ja kertovat tarinaa, joka puhuttelee asiakasta. Pienellä panostuksella voi siis saavuttaa suuren vaikutuksen ja ohjata asiakasta valitsemaan kaupan oman, itse valmistaman tai pakkaaman tuotteen.

Kuittirullat – pieni mutta tärkeä osa kaupankäyntiä

Kuittirullat ovat arkipäiväinen, mutta välttämätön osa vähittäiskaupan toimintaa. Kaupan arjessa kuittirullia käytetään mm. kassakoneissa, pullonpalautuslaitteissa sekä lippuautomaatteissa. Varastoimme yleisimmät kuittipaperit, kuten 80mm leveää kassakuittirullaa, RVM ja Tomran kuittipaperit sekä EWQ lippuautomaateissa käytettävät lämpöpaperit.

Hit enter to search or ESC to close